Datum objave: 8. siječnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Prva mobilnost u sklopu Erasmus + projekta DIVERSE – Portugal

Početkom rujna 2024. godine u Gimnaziji i strukovnoj školi Bernardina Frankopana u Ogulinu počeo se provoditi Erasmus + projekt DIVERSE: Digital Innovation and Versatile Education for a Sustainable Environment. Projekt traje tri godine, a osim naše škole sudjeluju i škole iz Turske Italije, Rumunjske, Portugala i Francuske. Cilj projekta je promicanje inkluzije, podizanje digitalne pismenosti i njegovanje ekološke svijesti u šest zemalja. Inovativnim digitalnim alatima i održivim praksama nastoji se osnažiti učenike, posebno one iz nepovoljnog položaja, potičući suradničko i inkluzivno obrazovno okruženje. Također, nastoji se opremiti učenike ključnim vještinama 21. stoljeća, poboljšati njihova akademska postignuća i pripremiti ih da budu proaktivni, odgovorni građani svijeta. Projekt je financirala Europska unija preko programa Erasmus +.

Nakon što je provedeno predstavljanje projekta po razredima škole, izabrani su učenici koji sudjeluju u projektu te su provedene prve aktivnosti kao što su online edukacije učenika i nastavnika How Mixed & Special A Class Can Be i How to go green. Učenici su kreirali logo projekta te sudjelovali u međunarodnom istraživanju How aware are you of recycling.

Početkom mjeseca prosinca učenici Emili Puškarić, Niko Belančić, Sven Zoretić, Borna Poljak, Vito Srdarev i Leonarda Sabljak te nastavnici Hrvoje Magdić i Branko Rumenović sudjelovali su u prvoj mobilnosti u sklopu projekta i to u gradiću Vila do Conde blizu grada Porta u Portugalu. Službeni dio programa uključivao je različite aktivnosti kao što su posjet gradonačelniku, obilazak gradova Vila do Conde, Aveiro i Porto, prisustvovanje radionicama Calorie counting and daily requirements, How to get relaxed, Art from Waste i SweetWorkshop te Sustainable Energy te posjet muzejima kao što su Museu das Rendas de Bilros, Casa de Jose Regio i Cork Museum. U slobodno vrijeme učenici su se međusobno družili s ostalim učenicima, upoznavali druge kulture, jačali jezične vještine te razvijali digitalne kompetencije.

Branko Rumenović, prof.

Pročitajte još

Razred 4.c kao tajni detektivi kvalitete!

Razred 4.c kao tajni detektivi kvalitete!

Učenici 4.c razreda odlučili su otkriti može li se kvaliteta usluge doista izmjeriti. Kako? Metodom tajne kupnje! No, prije nego što su krenuli u ,,tajnu misiju”, proveli su mjesece  pripremajući upitnike, ankete i testirajući sve što im je trebalo za pouzdanu...

Skip to content