Učenici 4.c razreda odlučili su otkriti može li se kvaliteta usluge doista izmjeriti.
Kako? Metodom tajne kupnje!
No, prije nego što su krenuli u ,,tajnu misiju”, proveli su mjesece pripremajući upitnike, ankete i testirajući sve što im je trebalo za pouzdanu analizu.
Ovim su istraživanjem povezali ono što uče u školi s onim što se stvarno događa u svijetu — jer nije dovoljno samo učiti teoriju, potrebno je i vidjeti kako se ona primjenjuje u praksi. Poput inspektora Clouseaua iz Pink Panthera učenici su neprimjetno ulazili u pekarnice i uslužne objekte kao pravi tajni agenti.
Što su otkrili? Kvaliteta u našim lokalnim objektima uglavnom je zadovoljavajuća — naravno, uvijek ima prostora za napredak. Primijetili su da kvaliteta nije nešto što uvijek možemo vidjeti očima, ali je itekako možemo osjetiti. Netko će vas možda poslužiti s osmijehom i toplinom dok će drugi biti hladniji — i to se odmah osjeti. Neki su možda imali loš dan, neki tjedan, a možda su i zaboravili da u poslu s ljudima svaka sitnica znači.
Na kraju, zahvaljujemo 4.c što su nam pokazali da kvaliteta nije samo broj na papiru, već iskustvo koje osjećamo.
I da, uz malo truda i dobrih ,,detektivskih” metoda, KVALITETA se može izmjeriti!
Jasminka Turina Luketić , prof. savjetnik