U okviru nastave iz predmeta „Uvod u poslovno upravljanje” učenice su imale zadatak osmisliti i organizirati vlastito javno događanje. Tijekom projektne nastave naučile su planirati, promovirati, surađivati i realizirati konkretne ideje – baš kao u stvarnom poslovnom okruženju.
Svaki projekt bio je jedinstven, a zajedničko im je bilo razvijati snažan poduzetnički duh, timski rad i visoku razinu angažmana.
Tako se Marija u svojem zadatku nazvanom ,,Dan crvene boje” bavila istraživanjem značenja boja u poslovnom komuniciranju. Posjetiteljice i posjetitelji sudjelovali su u aktivnostima, raspravama i došli – odjeveni u crveno!
Lucijin sportski dan spojio je fizičku aktivnost i organizaciju (od timskog natjecanja do nabave rekvizita, promocije i prikupljanja sponzora). Lucija je ostvarila pravi mali poslovni projekt u sportskom ruhu.
Lea i Leonarda Sabljak oduševile su radionicom ,,Reklamni izazov” u kojoj su sudionici osmišljavali reklamne kampanje za izmišljeni proizvod. Edukacija, kreativnost i timski rad spojili su se u zabavno i korisno iskustvo.
,,What’s in the box?” bio je Ivanin projekt koji je uključio poslovne zagonetke i izazove koje su sudionici morali riješiti kako bi otkrili tajnu kutije. Kombinacija igre, logike i timske suradnje pokazala je koliko gamifikacija može unaprijediti učenje.
Ovi projekti nisu bili samo vježbe – bili su stvarni primjeri kako razvijati vještine organizacije, komunikacije i vodstva. Iskustvenim učenjem učenice su pokazale da škola može biti prostor inovacije, kreativnosti i konkretne pripreme za budućnost.
Bravo za naše mlade organizatorice – dokazale su da poslovno upravljanje itekako može biti uzbudljivo!
Jasminka Turina Luketić, prof. savjetnica